عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 / 5 / 1393
بازدید : 1356
نویسنده : خورشید
6 توصیه مهم آرایشی برای تابستان

6 توصیه مهم آرایشی برای تابستان
هوای تابستان بسیار گرم و در برخی مناطق شرجی است. ممکن است آرایش‌تان خراب شود و یا به پوستتان آسیب برسد.
هوای تابستان بسیار گرم و در برخی مناطق شرجی است. ممکن است آرایش‌تان خراب شود و یا به پوستتان آسیب برسد. این توصیه‌ها کمک می‌کند در طول تابستان زیبایی خود را حفظ کنید.
 
1.از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید: هر روز حتی اگر مدت کوتاهی به بیرون از خانه می‌روید از کرم‌های ضدآفتاب برای پوست صورت و دستهایتان استفاده کنید. کرم ضدآفتاب از پوست در برابر سرطان پوست، پیری زودرس و کک و مک محافظت می‌کند.
 
2.از محصولات زیبایی سبک‌تر استفاده کنید: تابستان زمان مناسبی برای استفاده از لوازم آرایشی چرب و سنگین نیست. در اثر گرما این مواد غلیظ آب شده و آرایش‌تان خراب خواهد شد. از سایه‌ها و کرم‌های سبک و رقیق استفاده کنید.
 
3. استفاده از محصولات زیبایی ضد آب: ریمل، مداد چشم و ابرو و خط چشم‌تان را از انواع ضدآب انتخاب کنید. این مواد با عرق کردن نمی‌ریزند و حتی می‌توانید در استخر هم از آنها استفاده کنید.
 
4.به موهای خود بیشتر برسید: کلر استخر و نور خورشید می‌تواند به موها آسیب برساند. سعی کنید گاهی موهای خود را با شامپو بچه یا جوش شیرین بشویید یا از سرکه سفید برای احیای آنها استفاده کنید.
 
5.از محصولات زیبایی خنک کننده استفاده کنید: این محصولات سبب خنک شدن پوست صورت و سر می‌شوند و دمای بدن را متعادل نگاه می‌دارند. ممکن است پیدا کردن این محصولات کمی سخت باشد اما ارزش کمی جستجو را دارد.
 
6. محصولات زیبایی خود را در یخچال قرار دهید: مواد آرایشی به خصوص کرم‌ها را در یخچال قرار دهید. مواد استفاده شده در این محصولات ممکن است در اثر گرما تغییر حالت داده یا خراب شوند. 
 
 


 
 




:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 746
بازدید دیروز : 1051
بازدید هفته : 1933
بازدید ماه : 1797
بازدید کل : 291998
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com